.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه ستاد انتخاباتی دکتر حاجی پور در مورد شفافیت
بیانیه ستاد انتخاباتی دکتر حاجی پور در مورد شفافیت

متن بیانیه رسمی ستاد انتخاباتی دکتر رضا حاجی پور در مورد شفافیت:

باسمه تعالی
«النجاه فی الصدق»
مقام معظم رهبری (مد ظله العالی):
“آن کسی که یا از بیت‌المال هزینه میکند، یا از پول مشتبه به حرامِ بعضی‌ها استفاده میکند، نمیتواند اطمینان مردم را جلب کند. نامزد انتخاباتی نباید ریخت‌و‌پاش و تبلیغات زیاد از اندازه نداشته باشد.”

انتخابات یکی از وقایع مهم سرنوشت‌ساز برای کشور است. اما در بسیاری از موارد به دلیل اینکه اطلاعات زیادی پیرامون نامزدها وجود ندارد، مردم قادر به شناخت درست آن‌ها و انتخاب بهترین نامزد نیستند. تحقق شفافیت در انتخابات باعث می‌شود تا اطلاعات کافی برای انتخاب بهترین نامزد در اختیار مردم قرار گیرد. در همین راستا مطالب زیر به حضور مردم شریف ارایه می شود.

طبق نص صریح قانون آیین نامه رسیدگی به دارایی مسئولین (https://rc.majlis.ir/fa/law/show/1148733) یک مسئول از زمان انتصاب و یا انتخاب مکلف به ارایه دارایی و اموال به مراجع ذیصلاح می باشد که در صورت اعتماد شما مردم شریف شهرستان آمل به آقای دکتر حاجی پور، طبق قانون شفاف سازی دارایی‌های مسوولین نظام جمهوری اسلامی ایران، ایشان اسناد لازم را به مراجع قانونی ارائه خواهند نمود.

همچنین روش ایشان در تامین هزینه های تبلیغاتی طی دوره های قبل بر اساس عدم وامداری و وابستگی به صاحبان قدرت، ثروت و جناح های سیاسی مختلف بوده و تایید صلاحیت ایشان در این دوره (که شاهد اعمال سختگیرانه و موشکافانه قانون انتخابات از طرف شورای محترم نگهبان بودیم) نیز دلیل محکم و موید پاکدستی اقتصادی و سیاسی (طی تصدی بر مسندهای خطیر مدیریتی در استانداری تهران، سازمان صدا و سیما، شهرداری تهران و بخشداری رودهن) ایشان می باشد.

در این دوره از انتخابات نیز همانند دوره های گذشته، با توجه به اوضاع بد معیشتی قاطبه مردم و با سرلوحه قراردادن صرف هزینه حداقلی در تبلیغات؛ بخش عمده هزینه های تبلیغات انتخاباتی ایشان از محل حمایت های بی شائبه خانواده، اقوام و دوستان قدیمی و بخش دیگر توسط خود ایشان تامین شده است.

بدیهی است طبق نص صریح قانون، اسناد تامین مالی هزینه های تبلیغاتی و محل هزینه کرد این منابع در اختیار مراجع ذیصلاح قانونی قرار می گیرد.

و من الله التوفیق
ستاد انتخاباتی دکتر رضا حاجی پور


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.